שלושת הבעיות העיקריות :
1. פיגוע רשת המונע משתמשים או מכשירים את הגישה לרשת (DoS). התקפות כאלה הם בלתי נמנעות וכמעט בלתי אפשרי להימנע בגלל האופי המשתנה שלהם.
2. ציתות כצורה של פריצה להשגת שמות, סיסמאות ומספרי טלפון. ציתות מוביל להשגת שליטה דואר קולי, שיחה, תוכניות ותכונות אחרות. גניבה של שירותים היא תוצאה ישירה של האזנת סתר.
3. גניבת שירות היא בעיית אבטחה חמורה המרמזת פריצה למערכת באמצעות מרכזית IP, וקבלת שירותים על ידי משתמשים לא מורשים ו / או משתמשים שפשוט התכוונו לגנוב שירותים .
הבעיות הנ"ל הן רק כמה מן הבעיות במרכזיות IP , וניתן למנוע חלק מהם על ידי הגדלת רמת האבטחה ברשת. אבל אם צריך, מסיבה כלשהי, לאפשר שיחות אנונימיות, FreeSentral יש לבדוק זיהוי מתקשר או IP מזוהה על ידי השרת. זוהי טכניקה שימושית כאשר רוצים למנוע DOS או גניבה שירות. גישת אינטרנט עבור משתמשים מאובטחת באמצעות HTTPS. מספר כניסות נכשל הוא בלתי מוגבל, כך שהאקרים יוכלו לנסות להתחבר עד שהם מצליחים.
מענה לסוגיות אלו ואחרות נותנת המערכת החדשנית SUPERVISION BI , אשר פותחה ע"י ITCtech הישראלית. המערכת אשר יודעת לנטר את ה DNA של המרכזיה ומספקת מידע עומק ותובנות בזמן אמת, נכנסה לאחרונה לתחום שרותי הענן עבור לקוחות עסקים קטנים ובינוניים. כחלק מהשרות, מערכת זו מצפינה את תעבורת המידע הנע מהמרכזיה החוצה, מנטרת ניסיונות כניסה שונים ומנתחת אותם, מאתרת שינויים בכתובות IP , מצליבה מידע ומתעדכנת, מספקת תחזיות והמלצות לאורך זמן.
Daria Aharoni